Sunday, December 16, 2012

Tidak Bertajuk


menyingkap tirai penghujung 2012, aktiviti yang sempat disertai..
sebenarnya semester 7 di USM ni, tidak banyak aktiviti merayap ni..
yela masing-masing sibuk dengan tugasan dan perbentangan..
banyak lagi gambar lain sebenarnya. 
walaupun aktiviti tak banyak tapi gambar tetap banyak..
hihihihi..
jom tinjau..!


ni rumet saya, Farhana bersama dengan gang-gang beliau.
Shukri gang satu sekolah menengah berbaju hitam dan bermata sepet
Aizul berbaju gelap dan berbelang
manakala Lii berbaju oren..
have a nice day and bowling too..

sakina, Ieja Liza, Shyla, Salleh, akhim..
Ieja Isma dan Dila tak de dalam gambar..
gambar ni edit guna hp je..
mana ntah gambar budak berdua tu ilang..
mintak mahap..akan di upload lain kali.. hihi

ni ex-rumet saya bernama Farhana jugak a.k.a Naa merangkap jiran sebelah bilik.
Manakala Mimi pulak yang berbaju coklat Krim..
dan kenangannya 1st time makan kat Secret Recipe..
kedengaran janggalkan..!
THAT ME..!

ni kenduri rumah K.E dan Zurynn merangkap kawan sekolah.
sepupu Annisa (tudung oren), pakcik Hafis (berbaju maroon),
Azieda, Mira, amir, shukri Ijon dan ramai lagi..

saya mengharapkan persahabatan kita kekal hingga akhir hayat...
saya sayang kawan-kawan saya...
Sekian sahaja celoteh dari saya..

No comments:

Post a Comment