Wednesday, December 26, 2012

First exem...

Jadual Exem Semester 7


Fuyohhhhh.. Minggu ulangkaji aku dah exem. muahahaha..
Ok, jujur aku akui HSM 313 merupakan soalan exem yang susah. Dan aku tak tahu nak mengarut apa. Tapi nasib baik dokumen tu Cik Sakura dah baca. Boleh jugak la nak merapu buat sejarah sendiri. sebenarnya Ada satu dokumen tu tentang isi "Siri Surat menyurat' yang aku baca sampai habis. Penat taw translate dari BI ke BM. Yela orang tak berapa nak cerdik BI memang la susah sikit nak faham. Tapi aku rasa BI aku makin maju kot.. #Eh? hahahaha...
Nak dijadikan cerita sedih, dokumen yang aku khatam tentang perhambaan tu tak keluar. Sangat-sangat sedih. tapi tak apa lah, apa boleh buatkan. walaupun dok merapu buat sejarah sendiri, harap boleh la dapat gred yang baik... Aamiin~~

No comments:

Post a Comment