Monday, December 17, 2012

Cuba berblog melalui android..

Testing testing, cubaan berblog melalui android.
Haha. Mesti akan ada orang kata aku nak menunjuk hp baru la tu.
Sebenarnya ya dan tidak. Kenapa macam tu eyh?
Memang ya hp ni baru dan tidak pulak, aku tak bertujuan untuk menunjuk-nunjuk..
Mana taknye penat taw kumpul duit semata-mata nak beli hp baru.
Mana tak penatnya, aku bukan bekerja pun, mana nak datangnya sumber kewangan.?
Jawapan untuk persoalan tersebut agak sukar dijawab sebenarnya.
Ok, macam ni, aku beli hp ni menggunakan duit saguhati hasil penerbitan sajak di Tunas Cipta.
Niat menulis sekadar suka-suka je. Tapi itulah yang dipanggil rezeki. Hasil tersebut aku kumpulkan. Agak lama jugak menabung sebelum mampu membeli hp Samsung ni.
Alhamdullilah rezeki...

Ok, sudah-sudah la merepek. Jumpa entry akan datang pula ye..

No comments:

Post a Comment