Thursday, April 14, 2011

Al kisAh 4 diNner


assalamualaikum semua...
lama tak update blog.. setelah blog lama aku padam..
kenapa aku padam..biarlah rahsia...
hmmm...

entry kali ni ak nak cerita pasai 4 dinner aku attend 4 dis semester..
byk kan dinner ak join..
bukan hape ak join ni..
1) sebab wajib (Dinner BSMMUSM)
2) sebab MTEXCO 2 kawan aku (Dinner PIP)
3) kerana seorg kwn n nak membantu kawan (Dinner AMLIS)
4) kerana tangunggjawab dan amanah aku ( Dinner Kelab Sejarah)

setiap dinner mestilah ada tema tersendiri..tema 'tradisioanal dan etnik kreatif' , tema 'Man in Black, Women in White' dan tema 'Hikayat 1001 Malam'. menarik bukan tema2 tersebut...
oleh itu marilah kita lihat hasilnya. macam2 terjadi sewaktu dinner ini berlangsung. macam2 gelagat yang ditonjolkan.. nak tahu.. jom kita terjah..

kita mulakan dgn DINNER PIP (Persatuan Ilmu Pendidikan)
Tema DINNER PIP nih "MAN IN BLACK, WOMEN IN WHITE"
aku masuk tema ke??? ntah la..hahahaha... nak cite satu2 keterangan gambo ni masok le aku..
aku g Dinner ni sbb kwn ak yg shila 2 ajak dan sebab dalam PIP sndr MT EXCO adalah kwn2 aku gak..
jd aku pun amek keputusan utk pergi dinner ini..
hihihi...
so sndr tgk..sndr pk la...hahahahaha
ZASSSSSSS....


with abg hafiz aka bapak
mantan YDP PIP jgk nih 2009/2010
lebiu bapak

with shila
eating tyme..

aku, shila, yanie n tika s

with shila
kat lif bwh

yanie n tikah s


my luvly rumey
izzah laisa aka cik jah
thanks rumey 4 everuthing :)


with shila again...!

adnin n me
mantan YDP PIP

crab n me

efa diyana, izzah laisa, tikah s, may, shila, yanie, illiyyina, nik syafiqa, me n achik

with zul zulkipli
zull renung belon cam nak telan jek.. hahaaha

zul again.. cam merajuk plak zull nih..hahahaah
shila di apit oleh adnin salleh..
penuh bergaya..
yg manakah idaman kalbu...??
opppssss...

rumey, mat deen n gha za lili...
hik9...
dgn apieh yahya..
dak sengal sedunia dr kelantan nih..
merangkap junior aku kt USM nih
hihihi

syawal yg tak bole blah...
gler camera dia nih..
lupe plak pengarah projek Dinner  PIP lorrrr
hahahaha
oppppssss

salleh n me..
my johorian friend...
hihihihi
with ara, abol, crab, salleh, shila, fazida n kak zah


sama jek owgnye...posing2 jgn tak posing...

aku, ara,huda samad, shila, fazida, bib n alamak lupe plak nme sowg nih..
sowieee...
hihihihi
setelah penat berfikir..nmenye fazwin kot...
kalo dapat bergambar.. tak ingt dunia...

gamba lagi..

lagi2 gamba..
hihihi



hah dah habis cte sal Dinner PIP
nak masuk pasal  DINNER AMLIS plak...
Tema ETNIK KREATIF...
jadi aku pkai kebaya je lah..
ni aku g sbb kawan aku nmenye liza.
jom terjah gambo yg ade..

ni la hadiah aku dapat
1) SMS terpantas
2) Cabutan Bertuah

macam2 ada

ana n zulfakri

abg ngah saya
mohd shukri ghazali

liza n me
ni la liza yg aku maksudkan 2

shukri, liza n atynn

ann, shukri, liza n atynn bebayang...
hahahaha

shukri,liza n atynn lagi

aku, shukri, liza n atynn
semua yg datang kat dinner ni kebanyakannya dr school management
aku je yg sesat..huhu

we again.. nevermind..
make a new frends with anyone..
i luv it..

oppsss..skandal dowg kah???
hihihi

shukri, zulfakri n liza
zulfakri ni bru ak knl tyme dinner ni..
sama la dgn farhana aka shabanna..
hihihi

abg ngah n me

atynn n me

ni sowg g kwn sek men ak..
1 cls azlie hamzah n atynn
skandal2..hihi

azlie aka mat n me..
1st tyme amek pic berdua dgn ko mat...
hahahahaha :)

mt exco amlis sdg menjamu selera

liza ang nak amek yg ne 1 kwn aku nih.. shukri ke mat??
hehehehe :P

liza, lia n me...

1st tyme amek pic dgn lia..

with atikah aka bunga raya bunga kebangsaan
(nme fb dia)

atikah, me n yati

lia, yati, zoey n me..
(pertama kali gak amek pic dgn zoey)
hehehehehe

same face again
lebiu ah..
<3<3<3

dowg karaoke smp ujan lah mlm 2..
bkn setakat malam jek..
smbg smp ke pg trus..
hahahaha
min, atynn, yati, atikah, farhana, liza n zoey
~MANAGEMENT FRIENDS~
semua yang aku kenal kt Dinner AMLIS ni hampir kesemuanya dari cos management..
baru aku sedar upenye ak ramai gak kwn (kwn kpd kwn sebenarnya)
hihihihihihihihhiihihihihih....last2 jd kwn aku gak..
aku anggap korg semua kwn aku..if nak share something bole jek dtg n jmpk aku..
tapi kalo nak pnjm duet mmg tak bole la..ak pn kering...sengkek...hahahahahaha
thanks 2 all of you sbb invite saya pergi ke dinner AMLIS ni..
enjoy sgt2. credit to liza, shukri n mat yang last minit ajak..
panjang umur kita jmpk lg dgn dinner yang lain.



Dah2 jom kita msk Dinner BSMMUSM plak..
Tema Dinner ni 'Hikayat 1001 Malam'
best sgt dinner nih..paling tak dilupakan ialah menerima anugerah..
anugerah yang tak disangka2kan..
ANUGERAH AHLI LEVEL 200 TERBAIK..
fulamakkkk cayalah zatie..
tak sangka langsung akan dapat..bayangkanlah..
tgh blur2 makan ttbe sebut nme..
kompius plak ak tyme 2..aku wt bodo la..ingtkan salah sebut nme ke hape ke..
hahahaahahahha
jom kita tgk foto2nya...
aku nak share dgn korg semua :)


tak sangka...!
ANUGERAH AHLI TERBAIK BSMMUSM LEVEL 200 2010/2011

yulfarianti S/U displin nih n jgk MPP nih..jgn men2
nida n mida

with my sister hasmida

farhana n me

safiyyah n me

afifah n me

aini n me

YDP baru BSMMUSM mawar, akhim n me

lebiu mawar :)

with mawar rumet..
dak kecik asilah

tikah s n me

abu aswatudali syawal n me

iryani n me

zul zulkipli, me, akhim n tikah s

adnin n me

akhim n shila

shila n me

S.I.S
sakina. izzatie. shila

sakina n me

reey han n me

ashila,  zul n me

abg iwan n me

posing tyme...
yeahhhh...

lagi2 posing tyme..
ni tyme nak balek da nih..
waktu menunjukan angka kol 1 pagi..
kalah cinderella nih..
hahahahahaa



hah last skali aku nak cte Dinner Kelab Sejarah
tema TRADISIONAL...
lagi skali kebayalah aku...
hmmmm..ape yg menarik eyh...
ha aku taw...paling menarik adalah part Pelepasan Jawatan 2..
ini bermakna aku Free n Bebas dr segala tanggungjawab n amanah..
some photos 2 share with you guys..
enjoy ya.. :)

syud n me..
menang PERMAISURI wooo syud ni..hihi
bangga den...=P

luciana.. merahnye dia..
saya suka kwn dgn dia nih
best..hihihi

syera baru knl, dorothy n felicia my cosmate n sairol
do n fey je dak edu yg dtg selain aku..
sedih tyme nih :(

nme diberi izyan aka tam..
best kwn dgn tam nih..
sporting..
hihihi

luci n me..
lebiu luci
<3<3<3

hah ni bukan dr education mahupun humanities
ni Jemputan Khas nih dr Management
anip harun
knl lebih awal lg

ni education gak tp bkn art tp science..
farina thanks 4 coming
(dtg bersebab ni..hihihi)
dtg dgn buah ati tersayang
Ikhwan Hanif aka kobe

farina n me again

ain n idayu

prof madya mahani musa n me
my lecture n penaung kelab sejarah

sgt berilmu pengetahuan
respect sma bro
nohd syukri abd samad

ayu, may, ain johor , ain perak, tam n me...


macam2 berlaku dalam kelab sejarah ni..
sekurang2nya sejarah dalam kelab ini mengajar aku sesuatu..
berwaspada terhadap perilaku manusia,
setiap langkah yg kita amek ade baek n buruknya..
sekurang2nya aku tahu aku dipihak yang benar..
mintak mahap semua atas semua kekalutan tersebut...
yg pasti saya dah maafkan anda sebelum saya tidur
supaya kalaulah saya mati dalam tidur, saya dah maafkan kalian semua...

oklah sampai disini sajalah entry utk kali ini..
ngatuk banggat sih...
sampai ketemu lagi di entry yang lain pula...

ASSALAMUALAIKUM....

No comments:

Post a Comment