Sunday, December 16, 2012

Bakal Guru..??


Semester 7 merupakan semester akhir sebelum aku melangkah keluar sebagai seorang guru praktikal...
Mengharungi jejak-jejak sebagai pendidik ini tidaklah terlalu mudah dan tidaklah terlalu susah.
kesabaran itu merupakan aset yang sangat bernilai. Liku-liku perjalanan akan terus beranjau di masa hadapan. Banyak yang ingin aku coretkan dalam blog ini, namun masa selalu tidak mengizinkan. kekangan demi kekangan terus menghambat aku dari terus mencoretkan rasa di blog ini..

owh ya, ada marothon 5+1 iaitu sesi melawat sekolah yang bakal kami mengajar nanti. InsyaAllah, aku ditempatkan di SMK Westlands. Aku tidak tahu bagaimana ragam pelajar, namun aku sentiasa optimistik. Moga mereka dapat menerima kehadiran aku dan dapat bekerjasama denganku nanti. InsyaAllah.

pinjam gambar dari Shyla. kredit untuk beliau..
ragam bakal cikgu bila bergambar

No comments:

Post a Comment