Wednesday, April 20, 2011

Kisah LSP 401 dengan KEBAYA...


Last class LSP 401
with special moment

assalamualaikum semua...
peperiksaan bru je lps adalah paper General English (LSP401)
byk kisah dalam kelas ni sebenarnya..
special moment la katakan..
kat sini la kenal kegembiraan blaja english..
sblm2 ni kelas english best gak..
tapi lagi best lsp kali ni sbb presentation
job interview pun kna pkai kebaya...
sebut kisah kebaya ni kan...
ade kisah di sebalik kebaya nih...

Model Job Interview day
ni waktu job interview
aku, Ieja Isma, sakina n shila


semester lepas aku dengar kawan aku la..
mida n nida..kna present pkai kebaya..
aku da cuak dah...sbb ak tak de KEBAYA!
tapi aku telah mengambil inisiatif utk membeli kain yang blm jd baju
harga RM 40 jek...murah je..
tak de la cam kwn2 yg lain smp beratus sepasang.
warna purple...
then aku upah member aku jahit..
nama azwaazliza.. punya tak penah ade kebaya kan..
jadi tak berani nak pkai sebab tak kompiden...
jadi ujung sem 3 aku baru buat kebaya..
cantiknye kebaya nih..!




nak dijadikan cite, 
persedian aku buat utk ada baju kebaya utk kelas LSP 401 menjadi realiti...
ketakutan aku terhadap kebaya
dgn lecture kebaya menjadi kenyataan..!
aku masuk dalam kelas yg present kna pkai kebaya!
hahaahahahha..ape cer nih...siap kena make up bagai...

1st time pakai waktu present LSP 401 la..
punya segan ya amat.....
tu pun pkai dr awai pagi dgn CARDIGAN!
so tutup la kebaya tu kan...hahahahahaha
secara rasminya aku pkai masa job interview..
dan secara beraninya aku dah berani pkai pg ke majlis2 lain juga..
yang penting aku makin kompiden nak pkai KEBAYA lorrrr...
hahahahahahaha
itulah kenangan dalam kelas LSP 401..
hahahaahahahha
ZATIE MAKIN KOMPIDEN NAK PKAI KEBAYA...!

raya nak kebaya bole...??
hehehehe

thanks to madam kanchana devi..
i'm confident with myself now..
wear kebaya with make up..
and also thanks to that good carry marks n grade 4 me..
but in exam i do not do well..
very sad about that...
hope i can get good grade 4 LSP 401
i love LSP 401 class...

p/s: berangan raya kali ni nak pkai kebaya plak...
agak2 dapat tak eyh...???
hahahahahaha :)


kebaya moden..cantik...!!




No comments:

Post a Comment