Tuesday, April 26, 2011

Luahan Hati Yang Ikhlas

En. Dyer dan kawan2 yang lain adalah kawan saya..
saya sayang kalian...
<3<3<3


kenapa eyh aku  cam ni...??
aku pun tak taw kenapa..
yang pasti ak nak strong as I can..
da berjaya kot asenye..
hahahahaha...

yang penting kisah dah lepas tu,
biarkan ia berlalu dan jadi sejarah hidupku..
sebagai seorang yang bermajor dalam sejarah,
I should know to face that matter..
(perrggghh zatie cakap omputeh la..haha)
yang da lepas 2 lepas la kan..
+ve terhadap apa yang berlaku..
no matter it is.. its over...hahahaha

cuma nak cite la..aku da ase hidup aku tenang sem 4 nih
tak macam sem 3..kucar-kacir, haru-biru, pucat lesi tak bermaya
semuanya ada la..macam-macam ada...hehehehehe..
sesungguhnya saya bangga pada diri sendiri kerana kuat menghadapinya..
hihihihi

Ni 1st Entry ttg En. Dyer:
kalolah En. Dyer ada baca blog sayer nih...
(cam saya citer kat blog yang saya da delete dlu)
sayer nak gtaw awak je..yg saya da ok dah..
saya terima awak sebagai sahabat saya dulu, kini dan selama2nya...
sahabat karib sayer..jadi apa-apa perkataan yang kua dari mulut sayer
hanyalah perkataan sebagai sahabat..awak sahabat karib sayer..
sayer da tak bermaksud apa2 dah yer..sayer nak awak tahu perkara tu je..
kita tetap kawan cam dulu kan..thanks kerana masih melayan sama seperti dahulu..
walaupun da tak rajin msg, ym-ing or fb-ing
yelahhh kan kita masing2.....
sekarang  sibuk mengejar cita-cita kita..
sayer jgk nak buktikan bahawa saya boleh dan awak juga boleh..
KITA TETAP KAWAN...!!
that my promise to you..!



No comments:

Post a Comment