Monday, April 18, 2011

esok adalah exem...???


otak saya bekerja dengan menyambungkan sel-sel
yang membuatkan aku dapat berfikir...
thanks otak  yang berfungsi...
lebiu otak...



assalamuaikum semua..
hmmmm..esk exem kan.. (padahal harini)
harini = 19 april 2011 bersamaan dgn 2.15 ptg bertempat di L17 DPA
aku ada paper PGA103 (Guru, Sekolah dan Masyarakat)
boring sebenarnya paper nih..
ape2 pun aku da cuba wat yang terbaek
dan harap bole la jawab dengan jayanya
(padahal baru je td stdy dgn Ieja..
thanks Ieja kasi ak stdy dgn ko..
harap2 bole la kita jawab nanti yerrr dan dapat result A..
InsyaAllah...mudah2an dapat..
sem ni bz sangat sebenarnya. tapi berbaloi asenye :)
(zatie jgn cpt puas hati..ni baru nak exem nih..bukan dah hbs exem..)
nasihat pada diri sendiri..
dah la tu zatie mepek..
hahahahaha...
TAPIKAN...
ade aku kisah...ni blog aku suka hati aku la nak wat pe kan...
lalalalalalalala~~

keyakinan pada diri saya dah mula kembali...
hik9..tak mcm sem2 lps..walaupun saya ttp stdy last minit..
aku mmg stdy last2 minit pn..esk nak exem mlm ni bru stdy...
cayaaaalahhh zatie..hahahahaha
dah2..mepek byk2 plak ak nih..
ok mau titun..
doakan saya yerrr kawan2...
^_^

No comments:

Post a Comment