Tuesday, April 19, 2011

Habis satu paper


PGA 103
(GURU, SEKOLAH DAN MASYARAKAT)

assalamualaikum semua..
satu paper dah habis..
paper PGA 103..
nak kata bole jawab tak jgk la..
sebab ada yang aku jawab dengan tak kompiden..
apa2 pun dah lepas satu paper dan berharap bole skor A la paper nih..
boleh la bantu aku naikan pointer yg menurun sem lps...huhuhu

hah td kan..lps hbs exem PGA 103 nih..
aku n Ieja g tgk carry mark PGA 103 lah..
pas hbs exem baru g tgk.. hahahahaha..
sblm ni tak smpt nak g tgk..\
mana nak sempat stdy week ak balek umah...
hihihihihi..opppppssss....

alhamdullilah carry marks ak n Ieja berada dalam kondisi yang baik..
mudah2an ia membantu utk exem PGA 103 kali nih...
walaupun aku tak dapat jawab dengan  baik tadi...
apa2 pun aku dan kawan- kawan yang lain da berusaha
dan mudah2an kami bole skor dengan jayanya..
kpd gang2 aku yg amek PGA 103 td
n semua yg amek sebjek ni secara umumnya...
hope kita semua bole dapat result yang terbaik..
bukan subjek ni ja..tp subjek yang lain jgk...
InsyaAllah...

esok ada paper lagi..
paper General English LSP 401..
mudah2an bole jawab dengan jayanya...
^_^V
big smile to all my friends
^__________^

No comments:

Post a Comment