Sunday, February 3, 2013

Bermulanya tugas baharu

bermula esok, segalanya akan berubah. Cik Sakura mengalas pelbagai tanggungjawab. tanggungjawab sebagai anak, pelajar dan guru. tanggungjawab terhadap anak murid, ibubapa dan masyarakat. tanggungjawab terhadap kawan-kawan, kawan sekerja dan lain-lain. perggh dugaan betul ni. cuma tanggunjawab sebagai isteri dan ibu je belum lagi. oppss terlebih sudah.. hehe..

ok, jujur Cik Sakura sangat takut menghadapi masa akan datang. sangat risau dengan kemampuan sendiri. mampukah Cik Sakura menghadapi semua ini. Cik Sakura sendiri tidak pasti. mengharapkan Allah mempermudahkan segala urusanku, dan kawan-kawan yang lain juga. masing-masing bertanggungjawab terhadap perkara sendiri. kepada kawan-kawan yang akan berlatihan mengajar dan berlatihan industri marilah sama-sama kita mengaut pengalaman ini. m0ga dapat kita jadikan sebagai pengalaman awal kita untuk kita tempuhi pada masa akan datang.

p/s : ikhlaskan hati untuk belajar sesuatu yang baru. moga Allah permudahkan urusan kita semua. insyaAllah.. ameen-ameen ya rob..

No comments:

Post a Comment